csgo viewmodel kodları

CS:GO Viewmodel Kodları

CS:GO’da viewmodel kodları, oyuncunun silahının ve ellerinin görünümünü değiştirmek için kullanılan komutlardır. Bu kodlar, oyuncunun tercihlerine ve oyun tarzına göre özelleştirilebilir.

Viewmodel Kodlarının Kullanımı

Viewmodel kodları, oyun içi konsola girilerek kullanılır. Konsolu açmak için “~” tuşuna basılır. Konsol açıldıktan sonra, viewmodel kodları aşağıdaki formatta girilir:

viewmodel_ [değiştirilecek özellik] [değer]

Örneğin, oyuncunun silahının görüş açısını değiştirmek için aşağıdaki kod kullanılır:

viewmodel_fov 68

Bu kod, oyuncunun silahının görüş açısını 68 dereceye ayarlar.

Viewmodel Kodlarının Listesi

Aşağıdaki tabloda, CS:GO’da kullanılabilen viewmodel kodları listelenmiştir.

| Kod | Açıklama |
|—|—|
| viewmodel_fov | Silahın görüş açısı |
| viewmodel_offset_x | Silahın yatay konumu |
| viewmodel_offset_y | Silahın dikey konumu |
| viewmodel_offset_z | Silahın derinlik konumu |
| viewmodel_presetpos | Silahın önceden ayarlanmış konumu |
| viewmodel_recoil | Silahın geri tepme animasyonu |
| viewmodel_shake | Silahın titreme animasyonu |
| viewmodel_bob | Silahın yürüme animasyonu |
| viewmodel_lean | Silahın eğilme animasyonu |
| viewmodel_crouch | Silahın çömelme animasyonu |
| viewmodel_jump | Silahın zıplama animasyonu |
| viewmodel_run | Silahın koşma animasyonu |
| viewmodel_sprint | Silahın sprint animasyonu |
| viewmodel_draw | Silahın çekme animasyonu |
| viewmodel_holster | Silahın kılıfına koyma animasyonu |
| viewmodel_reload | Silahın yeniden doldurma animasyonu |
| viewmodel_inspect | Silahı inceleme animasyonu |

Viewmodel Kodlarının Örnekleri

Aşağıdaki örneklerde, viewmodel kodlarının nasıl kullanıldığı gösterilmektedir.

  • Oyuncunun silahının görüş açısını 70 dereceye ayarlamak için:

viewmodel_fov 70

  • Oyuncunun silahını 5 birim sola kaydırmak için:

viewmodel_offset_x -5

  • Oyuncunun silahını 10 birim yukarı kaldırmak için:

viewmodel_offset_y 10

  • Oyuncunun silahının geri tepme animasyonunu devre dışı bırakmak için:

viewmodel_recoil 0

  • Oyuncunun silahının titreme animasyonunu devre dışı bırakmak için:

viewmodel_shake 0

  • Oyuncunun silahının yürüme animasyonunu devre dışı bırakmak için:

viewmodel_bob 0

Faydalı Siteler ve Dosyalar


Yayımlandı

kategorisi